maandag 12 oktober 2009

PAV weekend - The Target


!! Beste PAV studenten !!

Het komende weekend zal ongetwijfeld één worden om niet te vergeten. Vrijdagavond starten we al met een zenuwslopend, bloedstollend en ongelooflijk spannend spel midden in de grote stad. The target.

Het is de bedoeling dat de eerste- en tweedejaars het introductiefilmpje bekijken via onderstaande link. In het filmpje wordt duidelijk gemaakt wat het spel concreet inhoud en wat van elk van jullie verwacht wordt. Tevens is het filmpje er één die je zal doen verlangen naar het spel... Dus allen graag nog eens dit filmpje bekijken zodat je bij de activiteit goed weet wat van je verwacht wordt.

link met filmpje: http://www.lamosca.be/TheTargetMovie/

P.S. Trek wandelschoenen aan (of sportieve) bij the target.

Tot op weekend!!!!!!!!!!!

3 opmerkingen:

lieve zei

Ik zorg daar morgen ook wel voor Nickhail!
Ik duim alvast voor een succesvolle oriëntatie oefening! :)
Lievegroeten

lieve zei

Nog es ik hier!!
Eerst en vooral Thomas, ik hou van de herfstkleuren hier!!

Maar, we hebben DRIE MATTEN nodig voor 't weekend!
WIE brengt er nog eentje mee?!
Ik sleur alvast een degelijke mat mee!! (om iemand anders een plezier te doen en er op te laten slapen)
;-)

lievegroeten

Thomas zei

Ik raad iedereen aan om meerdere keren naar het filmpje te kijken! Zodat je optimaal kan genieten van je game!
Goeie post Nickhail...

Ikzelf doe zeker m'n sportschoenen aan! Want vorig jaar hebben we toch wel enkele kilometers gelopen (of op de tram gezeten:-))

Blog Archive