zaterdag 31 oktober 2009

Toots Thielemans @ Night of the Proms

Beste PAV'ers,

In de terugreis van Night of the Proms waren Anneleen en ik het met iets overeen.
Tussen al dat zingen in op de bus en het vele plezier. Zullen degene die er ook aanwezig waren me wel begrijpen als ik zeg dat ik een grote appreciatie heb voor Toots Thielemans.
Het was mijn eerste keer naar The Night of the Proms en ik vond dat die man toch wel eens geblogd mocht worden. En bij deze:

Jean Baptiste Frédéric Isidor (Toots) baron Thielemans is er 87 jaar en hij participeert al sinds 1985, het begin van The Night of the Proms, mee met zijn mondharmonica.
Hij speelt al sinds zijn 17e op zijn mondharmonica en hij is geboren in Brussel.
En woont er in een volkswijk, Marollen.

Wie vergezelt ons volgend jaar om hem er nog eens aan te moedigen?
Hopelijk is onze Toots nog lang niet uitgeblazen!

Groetjes, Mieke

http://www.youtube.com/watch?v=1hVnkhrjAi0

3 opmerkingen:

lieve zei

zalig Mieke!! Ik vind Toots gewoon een zalige muzikant! briljant! was er eigenlijk wel heel graag bijgeweest!!

Mieek zei

Ja echt hé!
Volgend jaar moet je ons zeker vergezellen :)
Liefs x

Thomas zei

Ik hoop ook dat die gast nog lang niet uitgeblazen is.

Van tijdens de night of the proms vond ik het vooral tof hoe z'n stoel op & neer ging + dat hij het intro-liedje speelde van Baantjer.

CU volgend jaar terug met een zalige bende in de bus!
Misschien komen er nieuwe activiteiten & opdrachtjes:-)

Blog Archive